Klikkaa itsesi mukaan yhdistyksen

Tietoa yhdistyksestä

Katajanokan jäänsärkijät ry perustettiin vuonna 2001 kohottamaan jäsentensä terveyttä, elämänlaatua ja sosiaalisia suhteita. Tänä päivänä yhdistyksellä on noin 600 jäsentä, joista valtaosa on ydinkeskustan kaupunginosista.

Seura tarjoaa jäsenilleen turvallisen uintipaikan keskellä Helsinkiä. Saunat, sekä suihku- ja pukeutumistilat ovat lämpiminä käytössä kaikkina viikonpäivinä.

Avantouintikausi avataan perinteisesti marraskuun ensimmäisenä lipun nostolla ja symbolisella jääpalojen heitolla mereen. Kauden aikana seura järjestää jäsenilleen virkistystilaisuuksia. Lisäksi jäsenet voivat kutsua pari kertaa kaudessa ystäviään tutustumaan talviuintiin ennalta ilmoitettuina ystävänpäivinä.

Seura informoi jäseniään kauden järjestelyistä lokakuun aikana postitettavalla sähköpostilla. Kauden aikana tiedottaminen tapahtuu ensisijaisesti pukuhuoneiden ilmoitustauluilla ja lisäksi myös sähköpostilla sekä näillä nettisivuilla.

Yhdistyksen hallitus 2023

• Olli Finni, puheenjohtaja